טיול ג'יפים במכתש רמון

"אהלן אולימפוס" מציעה לקבוצות או לבודדים הדרכה לטיולי ג'יפים במסלולים מאורגנים עוצרי נשימה וברמת ההדרכה הגבוהה ביותר!  אל תחמיצו!

(ניתן וכדאי לכלול איזור זה במסגרת של טיולי תמריץ – אינסנטיב)

 

תיאור הטיול

מסלול לטיול חצי יום באזור מצפה רמון (נחל צין), טיול מדברי מצויין לאורחים מחו"ל:

נתחיל את הטיול באחוזת הקבר של דוד בן-גוריון, ממנה ישנה תצפית מעולה על אזור נחל צין, בו ניסע גם בג'יפים. נסיעת-שטח בתוך הקניון הרחב של נחל צין מביאה אותנו לנאת-המדבר עין עקב. כאן נרד מהג'יפים להליכה קצרה עד המעיין, בו ניתן גם לשחות. חוזרים לג'יפים ונוסעים שוב דרך נחל צין לנאת המדבר עין זיק. שוב נרד להליכה קצרה בתוך "ג'ונגל" של צמחיה פראית באמצע המדבר. מעלה צין יחזיר אותנו לשדה-בוקר.

מסלול לטיול חצי יום באזור מצפה רמון (מכתש רמון):

נתחיל את הטיול בירידה בכביש היורד ממצפה רמון לכיוון אילת והמכונה  "מעלה העצמאות", הכביש מביא אותנו  לתוך מכתש רמון, ניכנס לשביל בג'יפ שלנו לערוץ של נחל רמון. ניסע בתוך נוף האבן המגוונת של הנחל ונעלה בתלילות לפסגת הר גוונים, ממנו נצפה על כל המכתש. ירידה תלולה נוספת מביאה אותנו לנחל גוונים, ומשם לנאת-המדבר עין סהרונים. כאן נרד מהג'יפים לטיול רגלי קצר במעיין (אין אפשרות שחיה) ולביקור ב"חאן סהרונים" – תחנת-דרכים חשובה על "דרך הבשמים" המפורסמת. נמשיך על "דרך הבשמים" בירידה במעלה דקלים – אתגר ג'יפאי אמיתי, ונבקר ב"דייקים" של נחל ארדון, תופעת-טבע ייחודית. חזרה למצפה רמון דרך חניון בארות.

כלל הזהב: דרוש ממדריך הטיול להציג תעודת מורה דרך, טיול ג'יפים שאינו בהדרכת מורה דרך אינו חוקי (מנוגד הן לפקודת התעבורה והן לחוק שרותי תיירות)

טיפים:

– לקבוצות גדולות ניתן לבצע סיורים באיזור גם במשאיות ספארי – חוויה בלתי רגילה

– לטיולי תמריץ – אינסנטיב כדאי לכלול לינה בכרמי עבדת או בחאן השיירות, חוויה מדברית בלתי נשכחת, לטובת קבוצות אינסנטיב, טיולי בר מצווה וטיולי פרימיום ניתן לגוון את נהיגת השטח בנהיגה עצמית על ריינג'רים, באגים או טרקטורונים מסוגים שונים

– תיירים מאירופה מעדיפים ע"פ רוב סיור במדבר על כל חבל ארץ אחר, הסיבה פשוטה עבורם זהו נוף שאינו זמין במולדתם! סיור ג'יפים במכתש רמון מהווה פעמים רבות את גולת הכותרת של הטיול עבור תיירים… לאורחים חשובים מחו"ל כדאי לכלול לכל הפחות יום מדברי אחד

שתפו טיול זה

למידע והזמנות – אנא חייגו אלינו 08-6377022 או שלחו מייל

שתפו טיול זה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

בקשה להצעת מחיר